Aktualności12. Witaminy poprawiające potencję

Witaminy poprawiające potencję

Istnieje wiele leków na receptę i suplementów diety,  które pomagają zwiększyć potencję to istnieją pewne naturalne witaminy, których spożywanie poprawi Twoją potencję.
U wielu mężczyzn występuje niedobór pewnych witamin co skutkuje słabą  erekcją i mniejszą satysfakcją podczas odbywania stosunku. Większość tych witamin znajduje się w produktach spożywczych, które spożywamy na co dzień. Odpowiednia ilość witamin w naszym organizmie wzmocni Twoje funkcje seksualne i poprawi Twoja potencję i oczywiście spowoduje,  że będziesz miał więcej energii każdego dnia.
Istnieje wiele naturalnych produktów, w których znajdują się cenne witaminy, łatwo przyswajane przez nasz organizm i pozytywnie wpływające na erekcję. Niektóre z nich działają nawet lepiej od suplementów wspomagających potencję.
Poniżej przedstawiamy listę witamin oraz produkty spożywcze, w których znajdziesz największe ilości tych witamin. Spożywanie ich każdego dnia sprawi, że Twoja potencja stanie się silniejsza. Większość z tych witamin działa zarówno na kobiety, jak i mężczyzn.

Witamina B3

Jest niezbędna do prawidłowego działania naszego metabolizmu związanego z krótkimi i intensywnymi impulsami energii, które występują w czasie odbywania stosunku.
Występowanie witaminy B3: pełnoziarnisty chleb, brązowy ryż, papryka, tuńczyk, suszone pomidory, orzeszki ziemne, kurczak, indyk.

Witamina B6

Wzmacnia nasze libido i wpływa na prawidłowy poziom prolaktyny w naszym organizmie. Wpływa również na prawidłowe działanie układu nerwowego, na prawidłowe ciśnienie tętnicze krwi i skurcze. Dzięki odpowiedniej ilości witaminy B6 nasz organizm skuteczniej broni się przed bakteriami i wirusami. 
Występowanie witaminy B6: awokado, banany, wołowina, twaróg o niskiej zawartości tłuszczu

Witamina B12

Witamina B12 jest niezbędna do produkcji czerwonych krwinek, która rozszerza naczynia krwionośne, dzięki temu mamy dłuższą i silniejszą erekcję. Badania dowodzą, że u mężczyzn po pięćdziesiątym roku życia zmniejsza się przyswajanie tej witaminy przez organizm, dlatego zalecana jest prawidłowa suplementacja.
Występowanie witaminy B12: kawior, łosoś, ostrygi, tuńczyk, makrela, wołowina, dorsz, małże, homar, jajka.

Witamina C

Witamina C jest podstawową witaminą wpływającą na wzmocnienie naszego układu odpornościowego całego naszego organizmu. Odpowiedzialna jest  , asymilację żelaza, syntezę kolagenu oraz likwidowanie bakterii, które dostają się do naszego organizmu.
Badania naukowe dowodzą, że witamina C pomaga poprawić funkcję śródbłonka, który jest odpowiedzialny za erekcję u mężczyzn.
Występowania witaminy C: cytryny, limonki, pomarańcze, grejpfruty, truskawki, kiwi.

Witamina E

Witamina ta jest związana z naszą sprawnością seksualną, ponieważ zwiększa produkcję hormonów płciowych, takich jak testosteron, który pomaga zachować wysoką energię u mężczyzn. Mężczyźni uprawiający aktywnie sport doskonale wiedzą, że bez tego hormonu ciężko uzyskiwać doskonałe wyniki.
Witamina E działa również jako przeciwutleniacz i pomaga zachować młodość oraz witalność.
Występowanie witaminy E: szpinak, szparagi, orzechy  włoskie, żółtko jaj, ziemniaki, ciecierzyca, brokuły, wędzony łosoś.

Cynk

Jest jednym z najważniejszych mikroelementów, który pozwala utrzymać silną potencję. Bierze udział w syntezie białka oraz kwasów nukleinowych. Pomaga utrzymać prawidłowy poziom witaminy A w naszym organizmie, która odpowiada za prawidłowy metabolizm białek i hormonów steroidowych.
Występowanie cynku: małże, ostrygi, fasola, węgorz, zielony groszek.

Selen

Odpowiedni poziom selenu w naszym organizmie jest niezbędny do produkcji nasienia u mężczyzn.
Podczas wytrysku mężczyzna traci dużą ilość selenu, dlatego ważne jest uzupełnianie tego minerału w celu utrzymania zdrowej potencji i silnej erekcji.
Selen wspomaga funkcjonowanie tarczycy i utrzymanie odporności naszego organizmu.
Występowanie selenu: sardynki, nasiona słonecznika, orzechy brazylijskie, ostrygi, halibut, tuńczyk, flądra, krewetki, brązowy ryż, cebula, owies.

Ostatnio przeglądane