Aktualności10. Dobra dieta na potencję

Dobra dieta na potencję

Problemy z erekcją stają się coraz bardziej powszechne w naszej rzeczywistości. Przyczyny takiego stanu rzeczy są bardzo złożone, ale wiele zależy od nas samych. Tym, co może znacznie poprawić jakość naszego życia seksualnego jest odpowiednia dieta. Powinna być bardzo zdrowa i ograniczona w przetworzone produkty a obfitować w produkty, które zwiększają popęd płciowy.

Należy ograniczyć nasycone kwasy tłuszczowe i sól

Szkodliwe tłuszcze, a w szczególności kwasy tłuszczowej typu trans mają bardzo negatywny wpływ a nawet zabójczy na męską potencję. Ich nadmiar prowadzi do zwiększenia poziomu złego cholesterolu LDL oraz powolnego rozwijania się miażdżycy. Cierpi na tym cały nasz układ krążenia, który ma niebagatelny wpływ na wydolność seksualną mężczyzny. Dlatego chcąc poprawić jakość swojej erekcji, należy wystrzegać się przetworzonych produktów typu fast food,  ciastek, pączków i twardych margaryn. Spożywanie nadmiaru soli w diecie skutkuje nadciśnieniem, które również wpływa na zaburzenia erekcji. Jeżeli chcemy cieszyć się udanym życiem seksualnym to konieczne jest ograniczenie spożywania soli kuchennej. Warto przygotowywać i spożywać dietetyczne wersje dań i przekąsek. 

Pożądanie zaczyna się już naprawdę w kuchni

Ochotę na seks można pobudzić odpowiednimi przyprawami przygotowując nasze potrawy. Bardzo korzystne działanie na potencję mają przyprawy, które mamy w zasięgu ręki takie jak: żeń-szeń, imbir, lubczyk, cynamon, papryczka chili, gałka muszkatołowa i cząber. Należy pamiętać aby nie doprowadzać do niedoboru cynku, ponieważ mała jego ilość ogranicza syntezę testosteronu i zmniejsza produkcję plemników. Cynk znajduje się w wołowinie, wątróbce, owocach morza, nasionach roślin strączkowych, pestkach dyni i w pieczywie razowym. Pozytywny wpływ na problemy z erekcją i poprawienie potencji mają również sprawdzone preparaty ogólnodostępne w aptekach.

Zdrowa dieta to podstawa na poprawienie potencji.

W naszej diecie na poprawienie naszej potencji powinny znaleźć się produkty z pełnego ziarna np.: ciemne razowe pieczywo, brązowy ryż i makaron. Ważne jest również spożywanie grubych kasz, które bogate są w witaminy i substancje mineralne. W diecie nie może zabraknąć nienasyconych kwasów tłuszczowych, które  są w oliwie z oliwek i oleju rzepakowym z pierwszego tłoczenia. Wskazane są również tłuste ryby morskie, będące świetnym źródłem białka i dobroczynnych kwasów tłuszczowych. Aby dieta przyniosła pożądane efekty należy bezwzględnie wyeliminować papierosy i alkohol wyjątkiem jest czerwone wino, które możemy codziennie wypić małą lampkę Pojedyncze produkty spełnią swoją funkcję, ale długotrwały efekt da wyłącznie trwała zmiana przyzwyczajeń kulinarnych. Natomiast wybierając preparaty na potencję, sięgajmy wyłącznie po te sprawdzone, dobrej jakości i naturalnym składzie.
 

Ostatnio przeglądane